Wednesday, February 4, 2009

SULAP PIANDAMAN

Aiiii....geram tul aku, 2 hari suda aku berusaha mo upload gambar sulap kami ni tapi telampau la teruk network cini...ndak ja dapat...

Aku bukan apa, saja mo kongsi seronok dapat lepak2 di sulap. Lamaaaa suda kami mo buat sulap ni tapi sekarang baru terlaksana.

Baru 2 minggu sulap ni siap sepenuhnya tapi ramai suda orang tidur di sini. Antaranya c yus, onot, ilan, kami, anak kami dan sepupu dorang. Pendek kata sulap ni jadi keminatan pula, padahal mula2 tu kami buat cuma untuk mengimbau kisah2 silap zaman dolu-dolu...

C Androd pun suka tul lepak di sulap ni...hehehe. Sampai sekarang masih juga aku berusaha mo upload gambar tapi masih juga gagal... ades ndak pa la akan ku cuba juga kenapalah sampai berhari-hari....hehehe pantang menyerah kala bo..anak murid cigu Norjam wei ni...
Naaaa....akhirnya dapat juga aku uploadkan 2 keping gambar 'sulap piandaman' ni. Di sulap ni la anak-anak ku mengulangkaji pelajaran di hujung minggu...kami pun selalu lepak sambil minum-minum kupi di sini....

pandangan dari hadapan ' sulap piandaman '


pandangan dari sudut tepi sulap....

16 comments:

Cherry said...

wuik... cam siok jak tu...
wa pun mo kana pigi damai tidur sana ni...

Cherry said...

uina sioknya tu sulaaaaaaaaap!!!...

FaMulan said...

Belum lagi tu Cherry, mo kasi upgread lagi halamannya.. mo kasi luas lg tu anak sungai di depan sulap...siuk tau Cherry lepak2 minum kupi di sini...terasa betul macam dulu-dulu...hehehe

FaMulan said...

nanti kalau suda upgred baru ko datang sini ah Cerry, tidur ko di sulap.. macam2 bunyi binatang dapat ko dingar, lain lagi dapat tingu bulan...Ada juga kalambu ba jangan ko risau kana denggi....hehehe

AragangTandik said...

Wah jeles aku, macam mau bikin jugalah sulap di Nobunsut.

Cherry said...

hahaha... kak ada antu tu di nobunsut.. jeng jeng jeng..

ILLIE said...

bila sia balik Sabah nanti..sia akan melawat sulap piandaman ini...

KiLaU PoDoS said...

boleh sewakah sulap tu 1 malam saja bikin sya tempat tinggal masa mau bertarak LoL

FaMulan said...

Jan susa Illie..bila2 jak klu ko balik sini ko bole melawat ni sulap...kalau mo tidur pun bole juga ba ah kilau podos....hehe

Aiso said...

hehhee... memang best ni. buat lagi bah sulap, jan satu sija. buli baitu kitorang collection.

Cherry said...

ia memang nanti sa mo datang tidur sana oooo.... nyamuk? apakah!! dulu pernah tidur di tanah pakai lapis daun pisang sija tu meningu bulan gara-gara takut naik di rumah...

FaMulan said...

hehe...mimang dalam perancangan juga tu aiso..sulap yang ada sikarang ni pun mo disambung lagi sikit, mo bikin dapur2 kici tampat rapuan...

FaMulan said...

aik ia kan cherry...hehehe tapi time tu kita masi kici2 ba, telampau kuat main di tana sampai bedaki..nyamuk pun tidak lut mo isap darah kita..telampau bau lagi nyamuk pun ndak mo dakat...len la sikarang

manjaji said...

bagus itu sulap ..tapi cute lg ruma d blkg ruma kamu skg, masi ada kaitu??

FaMulan said...

Aik Manjaji macam besa ko ni di damai...hehehe ada masi ba tu ruma di blkg..tapi suda jadi tampat tuition...hehehe

keeaida said...

aik .. mulau kalau itu sulap dinding banyak lubang. nanti kana skodeng ..kuang3x